5 Februari t/m 7 Februari - Reisverslag uit Cacia, Portugal van Jamy - WaarBenJij.nu 5 Februari t/m 7 Februari - Reisverslag uit Cacia, Portugal van Jamy - WaarBenJij.nu

5 Februari t/m 7 Februari

Blijf op de hoogte en volg Jamy

08 Februari 2013 | Portugal, Cacia

Dinsdag 5 februari waren we vrij. Ik en Paulien zijn de stad in gegaan om een beetje te shoppen en ik zag een hoop duiven dus ging ik ging chips halen om de duiven te kunnen voeren. Terwijl ik daar mee bezig was kwamen er steeds meer mensen kijken haha wat hadden we een lol! Er kwamen zelfs mensen foto's van ons maken! Het was een super leuk dagje samen.

6 Februari 2013
Vandaag gingen we stage lopen in het dieren asiel. De tijd vloog voorbij! Heb het vandaag erg na me zin gehad met al die lieve leuke hondjes! We hebben het opslag huisje een grondige schoonmaakbeurt gegeven en dat is gelukkig nu schoon! Of ja.. voor zoverre het schoon te krijgen was is het schoon haha! Daarna zijn ik en Paulien weer de stad in gegaan en hebben lekker een paar zakken met croissantjes gekocht!

7 Februari 2013
Vandaag hebben we weer hard gewerkt in de kennel. Ik heb een paar hokken een grondige schoonmaakbeurt gegeven en Paulien hielp mee met de voer en water bakken schoonmaken ook heeft zij een paar matjes uit gewassen met de hand was. De jongens gingen naar Gloria om wat te regelen voor de puppy's. We hebben geregeld dat de puppy's de komende weken hier mogen blijven tot dat we naar huis gaan. Dit omdat het veiliger is voor hun. Nu ze een avond in huis gehad te hebben zag ik dat er in de ontlasting bloed zat. En dat is geen goed teken!! dus Ana een Portugese vrouw heeft de puppy's naar de dierenarts gebracht en daar moeten ze de komende nacht even slapen, hopelijk hoor ik morgen meer en komt het goed met de kleintjes en zijn ze snel weer bij ons!!! Nu nog even relaxen samen met de mama dogg!!

  • 10 Februari 2013 - 11:31

    Oma En Toon :

    we hebben jou verslag weer gelezen het klikt daar wel met jullie ik heb van mamma gehoord dat de kaart is aangekomen leuke versiering op de kamer toch doe je best en kom voor jezelf op meid groetjes oma ria en toon doei

  • 10 Februari 2013 - 18:42

    Elroy En Anouk:

    Dag lieve jamy.

    Zo te lezen heb jij het heel goed naar je zin!
    Zo vliegen we dagen wel om.
    Vandaag hebben we met jou zusje geschaatst.
    Ik zal t zo zeggen ze was beter en sneller dan mij haha.
    Maarja ik wens jou nog heel veel plezier daar en geniet maar van het zonnetje want hier lijkt het wel met -20 duss

    Heel veel liefst Je neef en Anouk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jamy

Actief sinds 12 Jan. 2013
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 3471

Voorgaande reizen:

26 Januari 2013 - 03 April 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: